9.2.11

PANIK!ISTERI NAK BERSALIN


Seorang suami menelefon pihak hospital kerana tiba-tiba isterinya sakit hendak bersalin.Dalam keadaan tergesa-gesa...

Suami: Hello,hospital.Cepat tolong bini aku nak beranak ni.

Jururawat: Sabar ye cik,ni siapa yang memangil ni.

Suami: Siapa lagi,suami dia la.

Jururawat: O.k la encik,sila bagikan alamat,dan sebelum pihak kami kerumah encik,mintalah isteri encik tahan sakit dulu dan lakukan teknik pernafasan terlebih dahulu.

Suami: Manalah bini aku tahu,ni first time die nak beranak!!

Jururawat: Oh...jadi yang ni anak sulung dia la yaa..

Suami: Anak sulung ***** kau ni!!!Aku ni kan suami dia!!!

Jururawat: ???? 

P/S : PANIK SANGAT TU.KEH3..

8 comments:

  1. hahaha.. aku baca dua kali.. sebab keliru gak :P

    ReplyDelete
  2. sekali baca memang tak paham..keh3...

    ReplyDelete
  3. memang dah xleh nk fhm ape mksud die...

    Jururawat: Oh...jadi yang ni anak sulung dia la yaa..

    Suami: Anak sulung ***** kau ni!!!Aku ni kan suami dia!!!

    Jururawat: ????

    ReplyDelete
  4. jururawat blur...sebab sisuami tu jawab lain..keh3..

    ReplyDelete

TRIMA KASIH BERI KOMEN..KOMEN2 LAH SELALU..KEH3..

LABELS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...