4.3.11

LAPORAN MAKMAL


Di suatu hari di sebuah klinik juga di salah sebuah daerah...

Doktor: Tahniah! Ujian makmal puan positif.
Wanita: Eh...eh! biar betul doktor.
Doktor: Betul... cuba puan tengok sendiri keputusan makmal ni, kan.. ada ink merah.....
Wanita: Iyer laa... ada ink merah, tapi doktor...
Doktor: Toksah tapi-tapi lagi, awak kena beritahu suami awak berita gembira ni secepat mungkin, pasti dia hepi...
Wanita: Errrrrr....!!! Doktor!
Doktor: Ada apa lagi?
Wanita: Te......te...terung pon boleh menyebabkan kita mengandung ker doktor?
Doktor: Apa dia?
Wanita: Tak...tak..tak....... maksud saya, minggu lepas saya datang sini untuk ujian kahak....ingat tak doktor?


(tiba-tiba muncul attendan makmal)

Attendan: Sori doktor, result tadi bilik sebelah punya... ni hah! result yg betul...
Doktor: Pulak!!! (camner nak eksplen ni....)
Wanita: ok lah doktor saya mintak diri dulu... tak payah susah-susah nak jelaskan, saya dah nampak ink biru kat kertas tu....
Dokotor: (Terung?????????).... Kejap puan, kalau tak salah dengar puan ada sebut terung tadi, kenapa dengan terung puan?
Wanita: Takde apa la.... saya pon silap jugak macam pekerja awak gak....

P/S : KEH3.. PANDAI COVER BALIK.KEH3.

No comments:

Post a Comment

TRIMA KASIH BERI KOMEN..KOMEN2 LAH SELALU..KEH3..

LABELS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...