12.6.11

ANAK2 LEBAI MALANG,PAK KADUK & PAK PANDIR


Pada suatu hari yang nyaman.. berkumpul lah anak-anak lebai malang,pak kaduk dengan pak pandir..sambil menceritakan kehebatan ayah masing-masing…

Anak lebai malang : ermm.. korang nak tau tak.. bapak aku seorang yang hebat… korang tau tak KLCC kat Kuala Lumpur tu..?? ha..!!~ bapak aku la yang buat… (sambil mengembang ngempiskan idungnyer)..

(anak pak kaduk dengan anak pak pandir mendengar dgn penuh minat..) tiba-tiba anak pak kaduk pula bersuara…

Anak pak kaduk : Alaaa… bapak aku lagiiii hebatt..!!~~ korang tau tak semasa perang dunia kedua.. semua Negara yang terlibat mintak persetujuan ayah aku tau..!!~ (sambil menabik dada..).

anak lebai malang: ha..!~ kau pula anak pak pandir.. apakah kehebatan bapak ko yang boleh dibanggakan?? Ade ke tak??

Puas anak pak pandir memikirkan apekah kehebatan bapaknye yang boleh dibanggakan.. tiba-tiba…!!~ anak pak pandir meloncat dan berkata..

Anak pak pandir: Ahhh..!~ bapak aku laaaggiiii heebbaatttt..!~ korang tau tak LAUT MATI kat arab tu..??? Haa..!!~ bapak aku la yang BUNUHH…!!

(sambil blah dari situ dengan muka yang cukup bangga… heheheheheheh)

P/S : NIE LE CERITA BUDAK2..KEH3.

No comments:

Post a Comment

TRIMA KASIH BERI KOMEN..KOMEN2 LAH SELALU..KEH3..

LABELS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...