16.4.11

KANTOI NGENDAP


Di sebuah kg,da sorang budak laki yg suka mengintai ank dara orang..habis je dia mengendap dia akan cerita dekat kawan dia..

Budak a - " ko tau x td aku tgk budak tu pergh.... cantik"

Budak b - " ko ni sk citer kt aku tp ko x pernh ajak aku,weh lenkali ajakla aku skali"

Budak a - " alah ko pg nt kantoi plak sebab ko xda skill macam aku"

Budak b - " ok2 aku janji kalau kantoi pandai2la aku cover ek"

malam itu seperti yang dijanjikan,dua orang budak tersebut nak pergi mengendap anak tok imam dekat hujung kampung..tengah syok2 dok menghendap tiba - tiba PRAP!!! anak tok imam tu terkejut lalu menjerit SAPA TU??MIOWWWWW.....budak a meniru bunyi kucing...owh kucing...kt bdk pompuan 2.namun selepas itu PRAP!!! sekali lg bdk pompuan tu menjerit..SAPA TU?? KLU ORG CKP ORG, KLU TIKUS CKP TIKUS!! tiba2....TIKUS......TIKUS...... 

P/S : ISK2.CAM MANA NAK KABER LINE MACAM NIE.KEH3.

1 comment:

  1. pernah dengar dulu cerita ne, tapi mengendap anak dara mandi..kalau org kate org....kalau kucing kate kucing....huhu..kucen!!HEARTBEAT

    Birthday Giveaway by SAYS.my!!

    ReplyDelete

TRIMA KASIH BERI KOMEN..KOMEN2 LAH SELALU..KEH3..

LABELS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...