24.4.11

LEMAN DAN .... (18SX)

Leman sudah berusia hampir 35 tahun tetapi masih belum berkahwin. Bukannya tak
hensem tetapi dia tidak tahu macam mana nak mengorat awek. Atas alasan itu, dia
mengambil keputusan untuk membujang sahaja.
Satu malam, dia teringin untuk melakukan hubungan seks. Satu perkara yang tidak
pernah dilakukan sepanjang hidupnya. Jadi, dia telah ke pekan untuk mencari
seorang pelacur. Setelah berjumpa, Leman membawa pelacur itu balik ke
rumahnya.... Apabila Leman hEndak memulakannya, tiba-tiba pelacur itu menolak
Leman...

Leman: Kenapa?
Pelacur: Awak perlu memakai Kondom dahulu...
Leman: Kondom tu hapa?
Pelacur: Nah.. ambil ni dan sarungkan pada awak punya tuuu.. Kalau awak tak
pakai kondom, saya akan mengandung....
Leman: Oooo...

Lima tahun berlalu... Kisah tersebut masih dalam ingatan Leman. Tetapi masih
ada perkara yang masih diragukan... Lalu Leman mencapai telefon dan mendail
nombor hanphone pelacur itu.

Leman: Hello... Saya Leman, Ingat Lagi? Lima Tahun dulu saya ada booking
awak....
Pelacur: Ye.. Ye.. Ingat... Kenapa?
Leman: Saya nak tanya sikit, bila boleh saya tanggalkan kondom ni? 

P/S : LEMAN YANG SENGAL..KEH3.

1 comment:

TRIMA KASIH BERI KOMEN..KOMEN2 LAH SELALU..KEH3..

LABELS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...