2.4.11

PERANCANG KEHAMILAN


Dihening pagi tepat jam 0800 datang lah sepasang peribumu Orang asli ke Hospital keluarga untuk mendapatkan nasihat perancang Kehamilan disana bersama 5 orang yang masih kecil paling kecil 1tahun dan besar 5 tahun...........

jururawat: ya....puan boleh saya bantu.....

isteri:saya dan suami nak merancang kehamilan ... ni tgk anak setahun seorang letih la....

jururawat: ok... macam ini kita akan tolong puan dalam hal ini. untuk permulaan kita akan bekalkan puan dengan KONDOM untuk di pakai oleh suami puan semasa setubuh......

isteri: macam mana.....

Suami: saya pun tak thu guna ni.....

jururawat: tak pa bang saya akan bantu...... begini bang tgk jari saya ni ... mula sekali bang mesti lah buka pelastiknya dulu.... ok lepas buka... tgk kat jari ni bang...masukan KONDOM ni kedalam dan tarik sedikit sehingga kebawah.

suami: oooooooooohhh macam 2 paham lah saya....


maka pulang lah sepasang suami isteri orang asli kerumah mereka.............6 bulan kemudian datang kembali ke hospital dalam keadaan beragin tadi berjumpa dengan jururawat tersebut.

suami: Ni.....Dokter awak tipu.....

Jururawat : saya bukan dokter saya jururawat sahaja...kenapa bang .....

suami: awak kata kalau saya pakai KONDOM ni isteri saya tak hamil.... awak tipu ni ....%$#@#$

isteri: yela....%$$#$@#!

Jururawat: bang Pakai kat mana......

suami:....ehh macam saya tak paham ....Ye.... macam Awak ajar lah kat tangan......kan 

P/S : KEH3.

No comments:

Post a Comment

TRIMA KASIH BERI KOMEN..KOMEN2 LAH SELALU..KEH3..

LABELS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...